Υπαίθρια διαφήμιση: Chiquita always the best choice
Υπαίθρια διαφήμιση: Chiquita always the best choice

Chiquita είναι πάντα η καλύτερη επιλογή.

Εταιρικά νέα
24 Apr 2018

Η Chiquita κάνει την επανεμφάνισή της στα μέσα επικοινωνίας στην Ευρώπη με μια νέα καμπάνια σε πολλαπλά κανάλια, η οποία αντλεί έμπνευση από τις ιδιαιτερότητες κάθε τόπου.

Μετά την επιτυχία του Just Smile, της εκστρατείας μεγάλων υπαίθριων διαφημίσεων που πρόσφερε χαμόγελα σε ολόκληρο τον κόσμο τα τελευταία δύο χρόνια, η Chiquita επιστρέφει στη διαφήμιση τον Απρίλιο του 2018 με τη νέα καμπάνια «Always the best choice» η οποία στηρίζεται στα μικρά-μεγάλα καθημερινά διλήμματα. Η καμπάνια, που δημιουργήθηκε από τον Armando Testa, θα τρέξει στις ευρωπαϊκές αγορές και θα περιλαμβάνει πολλά διαφορετικά κανάλια, από τον τύπο και τις υπαίθριες διαφημίσεις μέχρι τηλεόραση, από διαφήμιση σε τραμ και λεωφορεία μέχρι διαφήμιση σε ψηφιακά μέσα και μεγάλη υπαίθρια παρουσία σε ορισμένες πόλεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

Fast food ή εστιατόριο; Γυμναστική ή βραδινή έξοδος; Υγιεινή διατροφή ή καλό φαγητό; Όλη την ημέρα καλούμαστε να παίρνουμε αποφάσεις. Είναι όμως πράγματι απαραίτητο να επιλέγουμε;  Η Chiquita πιστεύει ότι πάντα υπάρχει και μια τρίτη επιλογή. Αυτή η ιδέα αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης της πολυδιάστατης καμπάνιας, η οποία αναπτύχθηκε για να υποστηρίξει με φρέσκο, δυναμικό και παιχνιδιάρικο τρόπο ότι το χαρακτηριστικό Μπλε Αυτοκόλλητο της μπανάνας Chiquita, με το χαρακτηριστικό χαμόγελο και την υπέροχη γεύση, κάνει πάντα όλους να συμφωνούν. Όποια επιλογή και να κάνετε στην καθημερινότητά σας, να χρησιμοποιήσετε το λεωφορείο ή να πάτε με το ποδήλατο, να τρώτε υγιεινά ή να τρώτε καλά, να χαλαρώσετε στον καναπέ ή να πάτε γυμναστήριο, να πιείτε χυμό μήλο ή μηλίτη, η Chiquita είναι πάντα η καλύτερη επιλογή.

Το περιεχόμενο της καμπάνιας, η οποία θα ξεκινήσει τον Απρίλιο και θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου, προσαρμόζεται ανάλογα με το πολιτιστικό προφίλ κάθε περιοχής στην Ευρώπη και αντλεί έμπνευση από το φαγητό, τοπικά εμβληματικά μέρη, ακόμα και ιδιωματικές εκφράσεις.

Η Chiquita είναι μια επωνυμία που διαδίδει ευτυχία, θετική ενέργεια και την επιθυμία να μοιράζεστε: αυτός είναι ο λόγος που μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που συνδυάζει τη δημιουργικότητα, την τεχνολογία, τα πολυμέσα και την ψηφιακή τεχνολογία είναι το κλειδί στην εκτέλεση αυτής της καμπάνιας.

Τον προγραμματισμό πολυμέσων έχει αναλάβει η Local Planet, το διεθνές δίκτυο ανεξάρτητων εταιρειών πολυμέσων εκ των οποίων η Media Italia (Armando Testa Group) αποτελεί ιδρυτικό μέλος.