Η Chiquita έχει αγαπηθεί από τους γονείς σε όλη την Αμερική
Η Chiquita έχει αγαπηθεί από τους γονείς σε όλη την Αμερική

Η Chiquita έχει αγαπηθεί από τους γονείς σε όλη την Αμερική

Εταιρικά νέα

Fort Lauderdale, Φλόριντα October 24, 2017 — Η Chiquita Brands International, ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπανάνας στον κόσμο, λάνσαρε το 2017 τη νέα της καμπάνια «We Are Bananas».

Η νέα φωνή της Chiquita αλλάζει το θέμα της συζήτησης γύρω από το brand της και την κατηγορία της μπανάνας αποκτώντας πολιτιστική παρουσία και καθιερώνοντας έναν συναισθηματικό και παιχνιδιάρικο διάλογο ανάμεσα στους καταναλωτές της.

Η νέα καμπάνια του brand συνέπεσε με τα αποτελέσματα της μελέτης «Brand Love Study» που εκπόνησε η Smarty Pants το 2017. Πρόκειται για μια επαναστατική μελέτη, που διανύει σήμερα το 9ο έτος της, η οποία εντοπίζει brand που μιλούν στις καρδιές των γονιών και των παιδιών τους σε όλη την Αμερική.

Η Chiquita συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στη μελέτη και επιλέχτηκε από τους γονείς, ως το πιο αγαπητό brand μπανάνας. Έλαβε τη 14η θέση στα 50 καλύτερα brand για τους γονείς ανάμεσα σε 347 brand και 20 κατηγορίες.  

«Είναι τιμή μας που το brand μας συμπεριλήφθηκε για πρώτη φορά στη μελέτη και που κατάφερε να επιτύχει μια τόσο υψηλή αναγνώριση», δήλωσε ο πρόεδρος και CEO της Chiquita Brands International, Andrew Biles. «Αυτή η αναγνώριση από τους γονείς στις ΗΠΑ συνάδει με τη συνεχή μας δέσμευση να παραμείνουμε στην καρδιά των καταναλωτών και να είμαστε το πιο αγαπητό brand μπανάνας στον κόσμο.»

αγάπη για το brand