chiquita-marathon-athen
chiquita-marathon-athen

Η μπανάνα Chiquita στηρίζει για ακόμη μια χρονιά τον Μαραθώνιο της Αθήνας

Εταιρικά νέα
13 Νοε 2018

Αθήνα, 12 Νοεμβρίου 2018 – Η Chiquita, η αγαπημένη μπανάνα αθλητών και δρομέων ήταν το επίσημο φρούτο του 36ου Μαραθωνίου Αθήνας, για 11η συνεχή χρονιά. Το μεγαλύτερο δρομικό γεγονός της χρονιάς πραγματοποιήθηκε με συμμετοχές ρεκόρ, που φέτος έφτασαν τους 55.000 δρομείς, την Κυριακή 11 Νοεμβρίου.

Η μπανάνα Chiquita έδωσε το παρόν και την ημέρα του Μαραθωνίου μοίρασε περισσότερες από 70.000 premium μπανάνες Chiquita στους αθλητές που έτρεξαν την αυθεντική διαδρομή των 42 χλμ, αλλά και τους παράλληλους δρόμους των 5 και 10 χλμ, καθώς επίσης και στους χιλιάδες θεατές και παιδιά που βρέθηκαν στο κέντρο της Αθήνας για να γιορτάσουν αυτή την ξεχωριστή για τον αθλητισμό μέρα.

Ο Γενικός Διευθυντής της Chiquita Hellas, κ. Νίκος Στεφανίδης δήλωσε σχετικά: «Η Chiquita δεν θα μπορούσε να λείπει από μια τόσο σπουδαία διοργάνωση, όπως είναι ο Αυθεντικός Μαραθώνιος Αθήνας, μέσω του οποίου προάγεται το αθλητικό πνεύμα, η άσκηση ως τρόπος ζωής, η ευγενής άμιλλα, και εν γένει ο πολιτισμός. Είναι η 11η χρονιά που επιλέγουμε να είμαστε το επίσημο φρούτο του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι που στηρίζουμε έναν τέτοιο θεσμό, καθώς και την προσπάθεια όλων των αθλητών σε έναν τόσο δύσκολο αγώνα, που ζητά από εκείνους την υπέρβαση. Η μπανάνα Chiquita θεωρείται το φρούτο του αθλητή, δίνοντας άμεση, διαρκή και ουσιαστική ώθηση ενέργειας και αποτελεί ιδανική επιλογή για την αναπλήρωση του μυϊκού γλυκογόνου μετά το τέλος μιας έντονης προπόνησης, πόσο μάλλον μετά από έναν τέτοιο αγώνα.»

Η Chiquita είχε επίσης και ειδικό περίπτερο στο Sponsor’s Village, όπου μοίρασε μπανάνες σε όλους τους στους επισκέπτες. Παράλληλα μικροί και μεγάλοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη Miss Chiquita, να φωτογραφηθούν μαζί της και να πάρουν μικρά δώρα. Επίσης, για πρώτη φορά στο περίπτερο φιλοξενήθηκε και η γνωστή food blogger Madame Ginger, η οποία ετοίμασε ένα γευστικό και παράλληλο υγιεινό banana bread και smoothie φτιαγμένα με μπανάνες Chiquita, με τα οποία κέρασε τους επισκέπτες και τους αθλητές του Μαραθωνίου.

- Τέλος -

Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο
Η Chiquita θέλει να έχει θετικό και σημαντικό αντίκτυπο εφαρμόζοντας τις αρχές της βιωσιμότητας σε όλες τις επιχειρηματικές πρακτικές της. Για να το επιτύχει, η Chiquita αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του κοινού καλού για τους εργαζομένους της και τις οικογένειές τους, για τις κοινότητες, για τη βιομηχανία φρούτων σαν σύνολο, καθώς και για το περιβάλλον στο οποίο ζούμε όλοι.

 

Σχετικά με τη Chiquita
Οι μπανάνες Chiquita έχουν παρουσία στην ελληνική αγορά από τη δεκαετία του ’70 και μέχρι σήμερα αποτελούν τις πιο ποιοτικές μπανάνες της αγοράς και την Νο1 προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών. Εκτός από τις γνωστές σε όλους μπανάνες η Chiquita παράγει και εμπορεύεται ανανάδες. Υπό την ευθύνη της Chiquita στην Ελλάδα βρίσκονται οι αγορές των Βαλκανίων και της Κύπρου. Σκοπός της Chiquita είναι να κερδίζει τις καρδιές και το μυαλό των καταναλωτών δημιουργώντας επώνυμα και πάνω απ’ όλα υγιεινά προϊόντα. Σύμμαχος της Chiquita είναι η αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της ποιότητας που την διαφοροποιεί σε κάθε βήμα από την καλλιέργεια μέχρι τα προϊόντα της να φτάσουν στους καταναλωτές. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο site: https://www.chiquita.gr/

Για περισσότερες πληροφορίες:
Action Global Communication
Αγγελική Κιοφίρη
2107240160
angela.k@actionprgroup.com