Χρόνια πολλά Miss Chiquita!
Χρόνια πολλά Miss Chiquita!

Χρόνια πολλά Miss Chiquita!

Εταιρικά νέα
27 Σεπ 2019

Η Miss Chiquita γιορτάζει τα 75α της γενέθλια στο πλαίσιο της Εβδομάδας Διαφήμισης της Νέας Υόρκης, της μεγαλύτερης στον κόσμο ετήσιας συγκέντρωσης ηγετών από τον κλάδο της διαφήμισης, του δημιουργικού, της ψυχαγωγίας, του μάρκετινγκ, των media και της τεχνολογίας!


Από το 1944, η Miss Chiquita αποτελεί εμβληματικό σύμβολο της κατακίτρινης μπανάνας Chiquita, σκορπώντας χαμόγελα στους υποστηρικτές της ανά τον κόσμο. Σήμερα, η μεγαλύτερη εταιρεία μπανάνας παγκοσμίως γιορτάζει την 75η επέτειο της «πρώτης κυρίας των φρούτων» με ένα αφιέρωμα σε όλα όσα έχει καταφέρει κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων.

Miss Chiquita συστήθηκε στους Αμερικανούς στις αρχές της δεκαετίας του 1940 με στόχο να ενημερώσει τους καταναλωτές σχετικά με την ωρίμανση, το ξεφλούδισμα και την απόλαυση της μπανάνας, καθώς εκείνη την εποχή τη θεωρούσαν ακόμη εξωτικό φρούτο. Ο χαρακτήρας κινουμένου σχεδίου σε μορφή μπανάνας έγινε πασίγνωστος για το τραγουδάκι του σε ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο στο απόγειό του ακουγόταν 376 φορές την ημέρα σε ραδιοφωνικούς σταθμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αργότερα η Miss Chiquita πρωταγωνίστησε σε δημοφιλείς τηλεοπτικές εκπομπές και ταινίες, εδραιώνοντας την παρουσία της ως σύμβολο της ποπ κουλτούρας. Πολλά χρόνια αργότερα, το 1987, η κορυφαία κυρία της Chiquita αφέθηκε στα έμπειρα χέρια του φημισμένου καλλιτέχνη Oscar Grillo, ο οποίος τη μετέτρεψε σε μια Λατίνα που σφύζει από ταμπεραμέντο και τσαχπινιά. Παρόλο που η εμφάνιση της Miss Chiquita εξελίχθηκε με την πάροδο των χρόνων, η αποστολή της να αναδείξει την παιχνιδιάρικη πλευρά του υγιεινού κολατσιού παρέμεινε αναλλοίωτη.
 

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που γιορτάζουμε τα 75 χρόνια της Miss Chiquita και του θεμελιώδους ρόλου της για τους υποστηρικτές μας και το brand», δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Αμερικής για την Chiquita. «Ως πολίτες μιας κοινωνίας, παρακολουθήσαμε την εξέλιξη του χαρακτήρα της και τον ζωτικό ρόλο που έπαιξε στην ανάπτυξη του κλάδου της μπανάνας όλα αυτά τα χρόνια».


Πιο πρόσφατα, η Miss Chiquita αποτέλεσε την πηγή έμπνευσης για τη σειρά παπουτσιών «Let’s Go Bananas» στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου του 2017. Το 2018 δεν έλειψε από την εκδήλωση «Madison Avenue Walk of Fame» στην Εβδομάδα Διαφήμισης, η οποία τιμά τα πιο περίτεχνα διαφημιστικά εμβλήματα του κλάδου. Λίγο αργότερα, στην εκδήλωση της Εβδομάδας Διαφήμισης της Λατινικής Αμερικής τον Μάιο του 2019, η Miss Chiquita έλαβε το πρώτο διεθνές βραβείο «Pop Icon International Achievement Award» ως εμβληματικό ποπ σύμβολο. Τον Σεπτέμβριο του 2019, η Miss Chiquita θα παραστεί για άλλη μια φορά στην εκδήλωση της πόλης της Νέας Υόρκης ως νικήτρια της περασμένης χρονιάς.

Η Miss Chiquita συνεχίζει να αποτελεί το πρόσωπο της μπανάνας Chiquita και να πρωταγωνιστεί στις για υγιεινά σνακ. Για να τιμήσει αυτήν τη στιγμή-ορόσημο στην πορεία της, το brand δημιούργησε την υγιεινή συνταγή για τιραμισού.