chiquita-pink-stickers-article
chiquita-pink-stickers-article

Το Μπλε Αυτοκόλλητο της Chiquita ντύνεται στα ροζ για καλό σκοπό

Εταιρικά νέα

Το Μπλε Αυτοκόλλητο της Chiquita ντύνεται στα ροζ για καλό σκοπό!

200 εκατομμύρια μπανάνες Chiquita θα φορέσουν το ειδικό ροζ αυτοκόλλητο. Όλον τον Οκτώβριο, το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο της Chiquita θα γίνει έντονο ροζ σε μια προσπάθεια ευαισθητοποίησης του κοινού στο φλέγον ζήτημα του καρκίνου του μαστού. Πολλοί άνθρωποι έχουν έρθει αντιμέτωποι με τον καρκίνο του μαστού και η Chiquita δεσμεύεται να ευαισθητοποιήσει το κοινό παγκοσμίως στο θέμα του καρκίνου του μαστού. Είμαστε υπερήφανοι που ενισχύουμε την καμπάνια φέρνοντας το Ροζ αυτοκόλλητο σε νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο.

Με εκατομμύρια νέα περιστατικά κάθε χρόνο, ο καρκίνος του μαστού είναι ο πιο συχνός καρκίνος στις γυναίκες. Όπως πιθανότατα γνωρίζετε, οι μπανάνες Chiquita είναι το πιο δημοφιλές φρούτο στον κόσμο. Λένε ότι όταν συσπειρωνόμαστε αποκτούμε μεγαλύτερη δύναμη, γι’ αυτό και σχεδιάζουμε να αξιοποιήσουμε τη δημοτικότητα της μπανάνας Chiquita, για να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον σε αυτό το τόσο ευαίσθητο ζήτημα που μας αφορά όλους.

«Με παρουσία σχεδόν σε κάθε νοικοκυριό, αυτή η καμπάνια είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επιστήσει η Chiquita την προσοχή στο θέμα του καρκίνου του μαστού και να υπογραμμίσει τη σημασία μιας ισορροπημένης διατροφής και ενός υγιεινού τρόπου ζωής», δήλωσε η Παγκόσμια Διευθύντρια Μάρκετινγκ, Bettina Stier Scatamachia.

Για δεύτερη φορά η Chiquita ενώνει τις δυνάμεις της με διάφορα ιδρύματα σε όλο τον κόσμο, όπως η Αμερικάνικη Αντικαρκινική Εταιρεία και το ίδρυμα Pink Ribbon στην Ευρώπη. «Η σημασία του καλού γείτονα» είναι μία από τις πρωτοβουλίες της Chiquita για τη βιωσιμότητα. Δεν συμπεριλαμβάνει μόνο τους γείτονές μας στις κοινότητες όπου δραστηριοποιούμαστε, αλλά και στις κοινότητες των καταναλωτών μας. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, έχουμε δεσμευτεί να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό στο θέμα του καρκίνου και της καταπολέμησής του.

Η Chiquita υποστηρίζει τον σκοπό σε τρία επίπεδα. Πρώτον, χρηματοδοτεί την έρευνα για την εύρεση θεραπείας. Δεύτερον, υπογραμμίζει στο κοινό τη σημασία του έγκαιρου εντοπισμού. Τρίτον, η Chiquita προάγει τη συνολική ευεξία και έναν γενικά δραστήριο τρόπο ζωής στο πλαίσιο της πρόληψης. Για την επίτευξη αυτών των τριών στόχων, η καμπάνια της Chiquita θα αξιοποιήσει μια πλούσια γκάμα στοχευμένων ενεργειών, μεταξύ των οποίων η επιστράτευση μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και η κινητοποίηση influencer και πρεσβευτών του brand.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, συνεργαστήκαμε με την πρωτοβουλία «Girl vs Cancer» για τη δημιουργία μιας κοντομάνικης μπλούζας μπανάνα Chiquita περιορισμένης έκδοσης. Όλα τα έσοδα από τις πωλήσεις της μπλούζας θα μοιραστούν σε 4 φιλανθρωπικές οργανώσεις. 

Πολλοί άνθρωποι έχουν έρθει αντιμέτωποι με τον καρκίνο του μαστού, είτε έχοντας προσβληθεί οι ίδιοι προσωπικά είτε βλέποντας ένα αγαπημένο τους πρόσωπο να προσβάλλεται από τη νόσο. Κάθε προσπάθεια κάνει τη διαφορά. Φέτος τον Οκτώβριο ντυθείτε στα ροζ για να δείξετε ότι στηρίζετε την προσπάθεια ευαισθητοποίησης στο θέμα του καρκίνου του μαστού.