Το περιοδικό Progressive Grocer τιμά την Chiquita με το βραβείο «Category Captain» για το 2018
Το περιοδικό Progressive Grocer τιμά την Chiquita με το βραβείο «Category Captain» για το 2018

Το περιοδικό Progressive Grocer τιμά την Chiquita με το βραβείο «Category Captain» για το 2018

Εταιρικά νέα
15 Nov 2018

Η Chiquita Brands International, ο μεγαλύτερος προμηθευτής μπανάνας στο κόσμο, έλαβε με υπερηφάνεια το βραβείο «Category Captain» για το 2018 που της απονεμήθηκε από το Progressive Grocer, το κορυφαίο περιοδικό του κλάδου. Τα βραβεία «Category Captains» απονέμονται στα πιο λαμπρά παραδείγματα συνεργασιών μεταξύ συσκευασμένων προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και λιανεμπόρων της περασμένης χρονιάς.

«Η συντακτική ομάδα μας εξέτασε δεκάδες υποψηφιότητες, προκειμένου να εντοπίσει τα πιο αντιπροσωπευτικά παραδείγματα νέων προγραμμάτων, τεχνολογιών, επιχειρηματικών συστημάτων, σχημάτων εμπορευματοποίησης και τακτικών προώθησης, τα οποία διαδραμάτισαν καίριο ρόλο στην προώθηση πωλήσεων μέσω λύσεων προσανατολισμένων στους καταναλωτές», δήλωσε ο Jim Dudlicek, αρχισυντάκτης του Progressive Grocer. «Αναζητούσαμε συνεργασίες οι οποίες λάμβαναν υπόψη τους τις ανάγκες των λιανεμπόρων σε κάθε περιοχή και αγορά ξεχωριστά, αξιοποιούσαν αποτελεσματικά τις αντιλήψεις των αγοραστών, δημιουργούσαν μια στρατηγική συνοχή μεταξύ των τμημάτων στα καταστήματα και επηρέαζαν έμπρακτα τη συνολική ανάπτυξη της κατηγορίας και των πωλήσεων.»

«Εκ μέρους της Chiquita Brands International, μας τιμά η συνεχής αναγνώριση από έναν από τους σημαντικότερους φορείς στον χώρο των φρέσκων προϊόντων διατροφής», δήλωσε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βόρειας Αμερικής. «Στην Chiquita επιδιώκουμε την ανάπτυξη εντός της κατηγορίας μας, όχι μόνο μέσω της σταθερής μας δέσμευσης και της παροχής μοναδικών υλοποιήσιμων προγραμμάτων και ιδεών, αλλά και μέσω της συνεχούς αφοσίωσης στους καταναλωτές μας. Αυτό το βραβείο σημαίνει πολλά για τον στόχο μας ως εταιρεία.»

Μέσω στρατηγικής πρωτοποριακής σκέψης στην κατηγορία, αλλά και συνυπολογίζοντας τις αντιλήψεις αγοραστών και καταναλωτών, η Chiquita βρίσκει επιτυχημένους και καινοτόμους τρόπους για την προώθηση των πωλήσεων στον τομέα της. Η Chiquita έχει υιοθετήσει μια περιεκτική και ολιστική προσέγγιση διαχείρισης του τομέα, η οποία περιλαμβάνει την υποστήριξη δευτερευόντων σημείων προβολής, την κατανόηση της ισορροπίας μεταξύ βιολογικής και συμβατικής μπανάνας, καθώς και τη σύνδεση με τους αγοραστές εντός και εκτός του καταστήματος.

Αύξηση της υποστήριξης δευτερευόντων σημείων προβολής

Η Chiquita αξιοποιεί τις αντιλήψεις των αγοραστών, σύμφωνα με τις οποίες τα δευτερεύοντα σημεία προβολής προσφέρουν μια ευκαιρία για τη διαμόρφωση του καλαθιού των αγοραστών ευνοώντας τις επιπλέον πωλήσεις. Μια πρόσφατη δοκιμή της χρήσης δευτερευόντων σημείων προβολής έδειξε ότι στα καταστήματα που συμμετείχαν σε αυτό το πρόγραμμα, ο όγκος πωλήσεων της μπανάνας αυξήθηκε κατά πέντε τοις εκατό σε σχέση με τα υπόλοιπα καταστήματα.

Η χρήση προγραμμάτων της Chiquita συμπληρωματικά στα δευτερεύοντα σημεία προβολής είναι επίσης αποδεδειγμένα ένας μοχλός ανάπτυξης. Το 2017, η Chiquita εφάρμοσε το πρόγραμμα με το DVD της ταινίας «Εγώ, ο απαισιότατος 3» σε έναν από τους συνεργαζόμενους λιανεμπόρους σε ολόκληρη την Αμερική, ο οποίος παράλληλα με τα ηλεκτρονικά κουπόνια και τη διαφήμιση που προσφέρει, συνδύασε επίσης δευτερεύοντα σημεία προβολής για τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια. Τα αποτελέσματα έδειξαν μια επιπλέον αύξηση της τάξης του 3 τοις εκατό στον όγκο πωλήσεων της μπανάνας σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο.

Εύρεση ισορροπίας μεταξύ συμβατικής και βιολογικής μπανάνας

Καθώς η βιολογική παραγωγή συνεχίζει να αυξάνεται, είναι ζωτικής σημασίας να γίνει κατανοητή η ισορροπία μεταξύ βιολογικής και συμβατικής καλλιέργειας. Η κατάρτιση ενός συνεκτικού προγράμματος διαχείρισης του τομέα είναι μείζονος σημασίας για τη διαρκώς αυξανόμενη τάση της βιολογικής καλλιέργειας, χωρίς να θίγεται ο πυρήνας της συμβατικής παραγωγής.

Σύνδεση με τους αγοραστές εντός και εκτός του καταστήματος

Η Chiquita υπήρξε πρωτοπόρος στη χρήση τεχνολογιών επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας στους διαδρόμους με φρέσκα προϊόντα σε όλη την Αμερική, ενώ συνεργάστηκε με την εφαρμογή Shazam, για να παρακινήσει τους αγοραστές να μάθουν με έναν καινοτόμο τρόπο τι κρύβεται πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο.

Σαρώνοντας το αυτοκόλλητο της Chiquita, οι αγοραστές αποκτούσαν πρόσβαση σε μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής Shazam, η οποία τους μετέφερε σε μέρη τροπικά. Οι αγοραστές παρακολουθούσαν το ταξίδι μιας μπανάνας από τις φάρμες της Chiquita στη Λατινική Αμερική έως τις λιμενικές εγκαταστάσεις, το πέρασμα στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού και όλη τη διαδρομή έως το τραπέζι της κουζίνας μέσω του καταστήματος της γειτονιάς τους.

Πάνω από το 16 τοις εκατό των χρηστών σε όλον τον κόσμο σάρωσαν το αυτοκόλλητο Chiquita+Shazam. Στις ΗΠΑ η καμπάνια είχε τεράστια απήχηση στο κοινό της γενιάς των millennials, με το συνολικό ποσοστό των χρηστών να αγγίζει το 69 τοις εκατό.

Η Chiquita συμμετέχει σε διαδικτυακές συζητήσεις με ευφάνταστους τρόπους, προκειμένου να αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την αγορά μπανάνας. Για παράδειγμα, όταν η εταιρεία IHOP αποκάλυψε ότι θα αντιστρέψει τον τελευταίο χαρακτήρα «P» της επωνυμίας της μετατρέποντάς τον σε ένα μυστηριώδες «b» δημιουργώντας την επωνυμία «IHOb», η Chiquita δεν έχασε την ευκαιρία να συμμετάσχει στη συζήτηση απαντώντας με ένα tweet στο οποίο υποστήριζε ότι το «b» σίγουρα παραπέμπει στις μπανάνες, από την αγγλική λέξη «bananas».

Επιπλέον, όταν η ομάδα μπέιζμπολ της Πολιτείας του Μισισίπι που αγωνίστηκε στο πρωτάθλημα «2018 College World Series» εξύμνησε τη διατροφική αξία της μπανάνας, η Chiquita έσπευσε να υποστηρίξει αυτήν τη δράση στο Twitter. Πρωτοβουλίες τέτοιου είδους βοηθούν την Chiquita να παραμένει πάντα επίκαιρη στο καταναλωτικό καινό, ενισχύοντας παράλληλα τη συνάφειά της με την κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται.

Η φετινή χρονιά σηματοδοτεί τη δέκατη ένατη αναγνώριση της Chiquita ως «καπετάνιος» στη συγκεκριμένη κατηγορία της από το περιοδικό. Πάνω από 70 χρόνια πριν, η Chiquita έγινε η πρώτη εταιρεία στον κόσμο που έβαλε εμπορικό σήμα σε μπανάνα και συνεχίζει να διατηρεί μέχρι σήμερα την πρωτιά της στον κλάδο της μπανάνας, δημιουργώντας αξία τόσο για τους επιχειρηματικούς συνεργάτες όσο και για τους καταναλωτές.