Μάφιν με μπανάνες Chiquita
Μάφιν με μπανάνες Chiquita

8 τρόποι να αξιοποιήσετε τις υπερβολικά ώριμες μπανάνες σας

Υγεία & Tρόπος ζωής
30 Ιουν 2017

Κρατήστε τις μπανάνες σας και σταματήστε τη σπατάλη φαγητού! Επειδή έχει μαλακώσει λίγο, δεν σημαίνει ότι είναι και για πέταμα. Ακόμα και στην πιο ώριμη μορφή της, η μπανάνα έχει λίγες θερμίδες, υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και είναι γεμάτη με βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Ας μην ξεχνάμε, ότι η γριά μπανάνα, έχει πιο γλυκιά γεύση και είναι ακόμη πιο νόστιμη σε smoothie και άλλες λιχουδιές στον φούρνο. Ψάχνετε μερικές εύκολες συνταγές με μπανάνα; Σας προτείνουμε οκτώ απλούς τρόπους να χρησιμοποιήσετε τις ώριμες μπανάνες.

Banana_Yoghurt_Loaf_3_RE07_dm_0.jpg

Ψωμί και μάφιν με μπανάνα

Όσο πιο ώριμες οι μπανάνες τόσο το καλύτερο αν θέλετε να φτιάξετε το αγαπημένο σας ψωμί ή υπέροχα μάφιν με μπανάνα. Υπάρχουν εκατοντάδες τρόποι να ψήσετε μπανάνες στον φούρνο, γι’ αυτό δείτε την ωρίμανση των φρούτων σας ως έμπνευση, για να δοκιμάσετε κάτι νέο, όπως αυτό το απλό και υγιεινό vegan ψωμί με μπανάνα Chiquita και φιστίκια, το οποίο φτιάχνεται με μόλις επτά υλικά, ή αυτό το υγρό ψωμί με γιαούρτι και μπανάνα, για πιο πλούσια γεύση. Διακοσμήστε το με μπανάνες Chiquita κομμένες σε φέτες για ένα πιο ιδιαίτερο τελείωμα. Και φυσικά, δεν μπορείτε να αποτύχετε ποτέ με ένα κλασικό μάφιν με μπανάνα, όπως αυτά τα μάφιν με μπανάνες Chiquita και ξηρούς καρπούς, που περιέχουν ηλιόσπορους, καρύδια και αμύγδαλα. 

Whole_Wheat_Chiquita_Pancakes_3_RE07_dm.jpg

Λιχουδιές σε πλάκα ψησίματος

Γεμάτες ενέργεια, οι μπανάνες είναι ένας υγιεινός τρόπος να ξεκινήσετε την ημέρα σας. Πολτοποιήστε τις ώριμες μπανάνες και προσθέστε σε ένα μείγμα pancake ή βάφλας που θα ξετρελάνει τα παιδιά! Τις καθημερινές, που ο χρόνος σας είναι περιορισμένος, δεν υπάρχει τίποτα πιο εύκολο από αυτά τα υγιεινά pancakes 3 υλικών με μπανάνα Chiquita. Φτιάχνονται με μια ώριμη μπανάνα, δύο αυγά και κανέλα και έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, ενώ δεν περιέχουν γλουτένη. 

 Vegan_Baked_Oatmeal_3_RE07_dm.jpg

Βρώμη

Δεν χρειάζεται να προσθέσετε πολλή ζάχαρη και άλλα συστατικά σε ένα μπολ με βρώμη. Απλώς πολτοποιήστε μια ώριμη μπανάνα και αναμίξτε την με μαγειρεμένη βρώμη για ένα πρωινό γεμάτο ενέργεια. Δεν έχετε χρόνο να καθίσετε για πρωινό; Φτιάξτε έναvegan κέικ με βρώμη από την προηγουμένη, αναμιγνύοντας βρώμη με μια ώριμη μπανάνα Chiquita, κανέλα, μοσχοκάρυδο, γάλα αμυγδάλου, μέλι, ξηρούς καρπούς, σουσάμι και σταφίδες. Είναι ένα φορητό και γευστικό πρωινό —όπως μια μπάρα γκρανόλας— αλλά φτιαγμένο από εσάς με αγάπη (και μπανάνες Chiquita).

Banana_Hot_Chocolate_3_RE07_dm_NEU.jpg

Ροφήματα

Οι ώριμες μπανάνες Chiquita προσθέτουν βάθος και γεύση στα αγαπημένα σας ροφήματα. Ξέρατε πόσο εύκολο είναι να φτιάξετε το δικό σας γάλα; Απλώς μουλιάστε μερικά ωμά αμύγδαλα και χτυπήστε τα στο μπλέντερ με νερό και μπανάνα Chiquita, για να φτιάξετε το δικό σας γάλα από αμύγδαλα και μπανάνες Chiquita. Πρόκειται για ένα γάλα που είναι ιδανικό για smoothie, όπως το  smoothie με ακτινίδιο, τζίντζερ και μπανάνες Chiquita. Για ένα σνακ πριν από τον ύπνο, χρησιμοποιήστε το γάλα με αμύγδαλα και μπανάνες Chiquita, για να φτιάξετε μια χαλαρωτική κούπα ζεστής σοκολάτας με μπανάνα Chiquita. Θα κάνει τα όνειρά σας ακόμα πιο γλυκά. 

Maple_Grilled_Bananas_with_Yoghurt_and_Pecans_3_RE07_dm.jpg

Στη σχάρα

Πασπαλίστε μια ώριμη μπανάνα Chiquita με κανέλα, αλείψτε λίγο σιρόπι σφενδάμου με ένα πινέλο και δείτε την να καραμελώνεται στη ζεστή σχάρα. Σερβίρετε με γιαούρτι και πεκάν (δείτε τη συνταγή για μπανάνες Chiquita στη σχάρα με σιρόπι σφενδάμου και γιαούρτι με πεκάν εδώ) για ένα επιδόρπιο (ή ακόμα και πρωινό) που έχει την ίδια πλούσια γεύση με ένα παγωτό sundae, αλλά σας κάνει μόνο καλό!

PH03_Banana_Smoothie_Bowl_3_m@2x.jpg

Smoothie σε μπολ

Αυτά τα υπέροχα μπολ κάνουν θραύση αυτήν τη στιγμή, επειδή είναι υγιεινά και προσαρμόζονται στις γευστικές προτιμήσεις, τόσο τις δικές σας όσο και της οικογένειάς σας. Τοποθετήστε στο μπλέντερ διάφορα είδη μούρων, γάλα αμυγδάλου και μια ώριμη μπανάνα Chiquita. Στη συνέχεια, τοποθετήστε το ομοιογενές μίγμα σε ένα μπολ και προσθέστε τα αγαπημένα σας φρούτα και ξηρούς καρπούς ως γαρνιτούρα. Βάλτε όλη σας τη δημιουργικότητα ή διαβάστε τη συνταγή για smoothie σε μπολ με μπανάνα Chiquita και μούρα, για να πάρετε μερικές ιδέες.

Banana_Chips_3_RE07_dm.jpg

Τσιπς μπανάνας

Η ωριμότητα δεν αποτελεί εμπόδιο για τα τσιπς μπανάνας! Κόψτε μια μπανάνα σε φέτες, χρησιμοποιώντας ένα πινέλο, αλείψτε τις με χυμό λεμονιού και μαγειρέψτε σε χαμηλή φωτιά, για να έχετε αυτά τα σπιτικά τσιπς με μπανάνα Chiquita. Πρόκειται για ένα υγιεινό σνακ με μπανάνες το οποίο είναι ιδανικό για μεσημεριανά γεύματα, γαρνιτούρα για smoothie σε μπολ και λιχουδιές για όλες τις ώρες.  

 Holiday_Healthy_Banana_Fudge_3_RE07_dm.jpg

Επιδόρπια

Με φυσική γλυκιά γεύση και λεία υφή, οι ώριμες μπανάνες είναι το ιδανικό συστατικό για κάθε επιδόρπιο. Επειδή λειτουργούν ως γλυκαντικό, οι μπανάνες Chiquita μπορούν ακόμα και να προσθέσουν μια υγιεινή διάσταση σε ένα επιδόρπιο. Δοκιμάστε τις σε τάρτες (όπως αυτή η πανεύκολη τάρτα με βούτυρο αμυγδάλου και μπανάνες Chiquita που δεν χρειάζεται ψήσιμο, fudge (όπως αυτό το απλό fudge σοκολάτας με μπανάνες Chiquita), παγωτό (όπως αυτό το ελαφρύ, δροσιστικό και υγιεινό παγωτό σοκολάτα με μπανάνες Chiquita χωρίς γαλακτοκομικά) ή ακόμα και σε μους (όπως αυτή η μους σοκολάτας με μπανάνες Chiquita χωρίς ζάχαρη). Απλώς μην πείτε στα παιδιά ότι είναι υγιεινό. Εμείς πάντως δεν θα αποκαλύψουμε το μυστικό σας.

 Θέλετε κι άλλες συμβουλές για το φαγητό; Διαβάστε κι άλλες ιδέες, όπως αυτήν που επιβεβαιώνει ότι η μητέρα σας είχε δίκιο: Οι υπερτροφές κάνουν καλό.