Υγιεινές αποφάσεις για το Νέο Έτος που θα τηρήσετε εύκολα
Υγιεινές αποφάσεις για το Νέο Έτος που θα τηρήσετε εύκολα

Υγιεινές αποφάσεις για το Νέο Έτος που θα τηρήσετε εύκολα

Υγεία & Tρόπος ζωής
21 Dec 2018

Οι αποφάσεις για τη νέα χρονιά δεν θεωρούνται και τόσο επιτυχημένες λόγω των απίστευτα χαμηλών ποσοστών επιτυχίας. Είτε λόγω έλλειψης κινήτρων είτε απλώς επειδή πρόκειται για μη ρεαλιστικές προσδοκίες, πολλές από αυτές δεν υλοποιούνται ποτέ. Μπορεί να τα πηγαίνετε καλά τις πρώτες δύο εβδομάδες, έπειτα όμως κάτι πάει στραβά. Μην είστε σκληροί με τον εαυτό σας! Το κλειδί είναι να θέσετε μερικούς απλούς στόχους που θα μπορέσετε να εντάξετε εύκολα στη ρουτίνα σας. Μόλις κατακτήσετε τον πρώτο, θα νιώσετε το υπέροχο συναίσθημα της επιτυχίας. Αυτό θα σας δώσει το κίνητρο να κατορθώσετε τον επόμενο στόχο σας!

Μην τρώτε ασυναίσθητα

Να σκέφτεστε πριν φάτε. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να αρχίσετε να μετράτε θερμίδες ή να στερηθείτε τις γευστικές απολαύσεις! Σημαίνει απλώς να προσέχετε τι βάζετε στο πιάτο σας. Παρατηρήστε τα χρώματα των τροφών σε όλα τα πιάτα που καταναλώνετε μέσα στην ημέρα. Η κατανάλωση τροφών με ποικιλία χρωμάτων δείχνει ότι προσλαμβάνετε μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών. Όσο περισσότερα είναι τα χρώματα που τρώτε, τόσο πιο ποικίλα είναι τα θρεπτικά συστατικά που λαμβάνετε. Σε ποιον δεν αρέσει να βλέπει το ουράνιο τόξο ή, ακόμα καλύτερα, να το τρώει; Στοχεύστε να έχετε στο πιάτο σας κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, λευκό και πορφυρό ή μπλε σε κάθε γεύμα.

Αποφασίστε να τηρείτε ένα συγκεκριμένο ωράριο ύπνου

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η συνέπεια! Προσπαθήστε να κοιμάστε πάνω-κάτω την ίδια ώρα κάθε βράδυ και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε πρωί. Εάν καταφέρετε να μπείτε σε μια ρουτίνα, το βιολογικό σας ρολόι θα προσαρμοστεί. Ο οργανισμός σας θα νιώθει κουρασμένος όταν έρχεται η ώρα να ξαπλώσετε, διευκολύνοντάς σας να αποκοιμηθείτε. Και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν θα σηκώνεστε με τα χίλια ζόρια το πρωί. Μέσω της ρουτίνας, θα ανακαλύψετε ότι θα αρχίσετε να ξυπνάτε τη σωστή ώρα και μάλιστα ξεκούραστοι! Επίσης, δεν θα αιφνιδιάζεστε καρδιοχτυπώντας από το ξυπνητήρι ενώ κοιμάστε. Εάν είστε συνεπείς, εκείνη την ώρα ο ύπνος σας θα είναι ελαφρύς κι εσείς έτοιμοι να ξυπνήσετε την ώρα που χτυπάει το ξυπνητήρι.

Περιορίστε τη ραφιναρισμένη ζάχαρη

Μπορεί να είναι δύσκολο με μειώσετε την πρόσληψη ραφιναρισμένων σακχάρων, καθώς τη σημερινή εποχή υπάρχουν σε όλα τα συσκευασμένα και επεξεργασμένα τρόφιμα! Ωστόσο, το μόνο που χρειάζεται είναι να φροντίσετε να τρώτε αληθινές, πλήρεις τροφές. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ικανοποιείτε την επιθυμία σας για ζάχαρη από φυσικές πηγές, όπως οι μπανάνες Chiquita! Ξεχάστε τα γεμάτα ζάχαρη συσκευασμένα δημητριακά και φτιάξτε πρωινό με μπανάνα Chiquita και γκρανόλα. Αντί για σως αγορασμένες από το σούπερ μάρκετ, προτιμήστε την σάλτσα από μπανάνα Chiquita και μάνγκο, που αποτελεί το ιδανικό συνοδευτικό για τα λευκά ψάρια!

Πίνετε περισσότερο νερό

Εύκολα ξεχνάμε να πιούμε αρκετό νερό μέσα στην ημέρα, παρόλο που είναι τόσο απαραίτητο για τη λειτουργία του οργανισμού. Αρχίστε να παίρνετε μαζί σας ένα μπουκάλι νερό! Εάν δυσκολεύεστε να θυμάστε να πίνετε λίγο κάθε τόσο, βάλτε υπενθυμίσεις στο κινητό σας. Τοποθετήστε αυτοκόλλητα σημειώματα στο γραφείο σας ή σε διάφορα σημεία μέσα στο σπίτι, για να σας θυμίζουν να πίνετε ένα ποτήρι νερό.

 

Η εκπλήρωση αυτών των αποφάσεων θα σας βοηθήσει να κάνετε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση για να κατακτήσετε και τους άλλους στόχους σας. Τα μικρά βήματα θα γίνουν γιγάντια άλματα προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ το σώμα και το πνεύμα σας θα σας ευχαριστούν γι' αυτό! Τη φετινή χρονιά θα τηρήσετε τις αποφάσεις σας με τη βοήθεια της Chiquita. Πείτε στην κοινότητα της μπανάνας Chiquita πώς τα πάτε χρησιμοποιώντας το #Chiquitabanana