ΝΕΑ
31 Μαρτίου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών
Η Chiquita Brands International ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας της καμπάνιας «We Are Bananas» σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Wieden+Kennedy.
Η Chiquita ξεκίνησε τη συνεργασία με υπαίθριες διαφημίσεις σε πόλεις-κλειδιά των Η.Π.Α., όπως στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης, στο Λος Άντζελες, στο Σικάγο και στο Σινσινάτι.
Πιστοί στην παιχνιδιάρικη παράδοση της Chiquita, τα σλόγκαν του ντεμπούτου των υπαίθριων διαφημίσεων περιλαμβάνουν σλόγκαν όπως «hello yellow» [γεια σου, κίτρινο], «nobody has ever eaten a banana angry» [ποτέ κανείς δεν έφαγε μπανάνα θυμωμένος] και «work on your curve» [εστίασε στην καμπύλη σου]. Και όλα αυτά πριν από την ανακοίνωση μιας μεγαλύτερης ολοκληρωμένης καμπάνιας για τον Ιούνιο, η οποία θα περιλαμβάνει πειραματικές pop-up εγκαταστάσεις, επιγραφές εντός των καταστημάτων, ψηφιακό περιεχόμενο και συνεργασίες με άλλα brand.
Από την καθιέρωση των χαρακτηριστικών μας μπλε αυτοκόλλητων το 1944 μέχρι την παρουσίαση της Miss Chiquita στον κόσμο, πάντα προσπαθούμε να προάγουμε το βασικό μήνυμα του brand, που είναι η διασκέδαση, μέσα από ζωντανά και ανάλαφρα εικαστικά. Συνεχίζουμε αυτήν την παράδοση με ενθουσιασμό με νέο και εντυπωσιακό έργο που θα ταράξει τα νερά του συμβατικού marketing με απρόσμενους τρόπους, καθώς εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!