Η εταιρεία μας

Η εταιρεία μας

Η Chiquita είναι ο καλύτερος εαυτός της μπανάνας

Έχουμε το δικαίωμα και την ευθύνη να μιλήσουμε εκ μέρους της. Εμείς έχουμε το Μπλε Αυτοκόλλητο. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να προσφέρουμε όσο το δυνατόν υψηλότερης ποιότητας προϊόντα, να προστατεύσουμε το περιβάλλον, να διασφαλίσουμε βιώσιμες πρακτικές καλλιέργειας, να σεβαστούμε τους εργαζόμενούς μας και να υποστηρίξουμε τις κοινότητές τους.

Ποτέ δεν θεωρούμε ως δεδομένη αυτήν την απλή αλήθεια. Όλα όσα κάνουμε προσθέτουν ακόμα περισσότερο νόημα στο χαρακτηριστικό μας λογότυπο. Γι' αυτόν τον λόγο, όταν κάποιος λέει «Μπανάνα», η συχνότερη απάντηση είναι «Chiquita». Η Chiquita δεν είναι μια ακόμα μάρκα μπανάνας.

Chiquita σημαίνει μπανάνα.

Η Chiquita είναι μια κορυφαία παγκόσμια εταιρεία που απασχολεί 18.000 ανθρώπους σε 25 χώρες και έχει παρουσία σε σχεδόν 70 χώρες. Σε κάθε αγορά όπου δραστηριοποιείται, η Chiquita εργάζεται ακατάπαυστα ώστε να είναι η μπανάνα που επιλέγουν όλοι. Προσφέρει στους καταναλωτές και στους πελάτες της την υψηλότερη ποιότητα φρούτων και υπηρεσιών, δημιουργώντας ταυτόχρονα σταθερή αξία για το Chiquita brand, τους πελάτες, τους προμηθευτές, τους συνεργάτες και τις κοινότητές της, ενώ παράλληλα σέβεται το περιβάλλον.

Πώς διεξάγουμε την επιχειρηματική μας δραστηριότητα

Οι βασικές μας αξίες της ακεραιότητας, του σεβασμού, των ευκαιριών και της υπευθυνότητας σχηματίζουν τη βάση της επιχειρηματικής μας απόδοσης και καθοδηγούν τις καθημερινές μας δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των ανταποδοτικών μας προγραμμάτων. Ως μέρος των βασικών μας αξιών, η Chiquita διατηρεί την ακλόνητη δέσμευσή της στη διεξαγωγή των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων δεοντολογικά, ηθικά και σύμφωνα με τους νόμους.

Ενώ πλησιάζουμε τα 150 χρόνια λειτουργίας, η καρδιά της εταιρείας είναι νέα. Σήμερα, η Chiquita καθοδηγεί με ανανεωμένο όραμα. Η νέα μας ηγεσία επενδύει σημαντικά στα θεμέλιά μας ώστε να υποστηρίξει καλύτερα τους επιχειρηματικούς σας στόχους μέσω της βιώσιμης ανάπτυξης, από την ανανέωση των φυτειών, την ενδυνάμωση της βάσης των εμπορικών προμηθευτών μας, τη βελτίωση των εργοστασίων συσκευασίας, την ανάληψη του ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας και των μεταφορών έως το εκ νέου λανσάρισμα σε νέα τοποθέτηση του brand.