ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ & ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
31 Μαρτίου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών
Τι πιο πρόσχαρο και παιχνιδιάρικο από τον συνδυασμό των διάσημων χρωμάτων της Chiquita, κίτρινου και μπλε, με το πλήρες φάσμα του ουράνιου τόξου; Καθώς οι μέρες πλησιάζουν, η Chiquita ανακοίνωσε τον Δεκέμβριο μια πολύ ιδιαίτερη συνεργασία με τον παγκοσμίου φήμης καλλιτέχνη της ποπ κουλτούρας Romero Britto. Ο Britto, που είναι ευρέως γνωστός για τα πολύχρωμα και θετικά έργα τέχνης του, θα σχεδιάσει το Μπλε Αυτοκόλλητο της Chiquita που θα εμφανίζεται σε όλες τις μπανάνες τη φετινή περίοδο των γιορτών.
Το εμβληματικό αυτοκόλλητο έχει γίνει σύμβολο παραγωγής φρούτων υψηλής ποιότητας και υπάρχει στις μπανάνες από το 1963. Η καμπάνια της Chiquita «Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο» τονίζει τις προσπάθειες αειφορίας της εταιρείας και επιδιώκει να δημιουργήσει θετικό και υπολογίσιμο αντίκτυπο, εφαρμόζοντας τις αρχές της αειφορίας σε όλες τις επαγγελματικές πρακτικές της.
Εκτός από τα αυτοκόλλητα, τα οποία θα είναι διαθέσιμα σε όλες τις αγορές, ένα διώροφο λεωφορείο θα διακοσμηθεί για πρώτη φορά από τον Britto για την Chiquita και θα κυκλοφορεί στο Λονδίνο όλον τον Δεκέμβριο, αναδεικνύοντας την πολύχρωμη συνεργασία ανάμεσα στην εμβληματική μάρκα Chiquita και τον βραζιλιάνο καλλιτέχνη Romero Britto.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι και υπερήφανοι που ένας τόσο μεγάλος καλλιτέχνης είναι πρόθυμος να συνεργαστεί με το brand μας. Πραγματικά πιστεύουμε ότι έχουμε κοινές αξίες, όπως το ευχάριστο ξεκίνημα για την ημέρα ή η εξασφάλιση πρόσβασης στην εκπαίδευση και στις τέχνες για τα παιδιά» σχολίασε η Bettina Stier Scatamachia, Διευθύντρια Παγκόσμιου Μάρκετινγκ της Chiquita Brands International.
Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!