ΝΕΑ
31 Μαρτίου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών
Οι υπαίθριες διαφημίσεις εξακολουθούν να αποτελούν ένα σημείο επαφής με μεγάλο αντίκτυπο στον τομέα του marketing, καθώς συνδέεται με την καθημερινότητα των ανθρώπων. Σε έναν κόσμο πολύ γεμάτο με επικοινωνιακά μηνύματα, τα σωστά εικαστικά μπορούν να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά για τη δημιουργία ή την καθιέρωση μιας νέας φωνής για το brand, επηρεάζοντας όχι μόνο τους καταναλωτές, αλλά και τους πελάτες.
Στα μέσα του 2017, σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία Wieden+Kennedy, η Chiquita Brands International ανακοίνωσε την έναρξη μιας νέας καμπάνιας με τίτλο «We Are Bananas», η οποία σηματοδοτεί την επιστροφή της διαφήμισης του εμβληματικού brand στην αγορά των Η.Π.Α.
Η Chiquita ξεκίνησε τη συνεργασία με υπαίθριες διαφημίσεις σε πόλεις και σημεία-κλειδιά των Η.Π.Α., όπως στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης, στο Λος Άντζελες, στο Σικάγο και στο Σινσινάτι. Πιστοί στην παιχνιδιάρικη παράδοση της Chiquita, τα σλόγκαν του ντεμπούτου των υπαίθριων διαφημίσεων περιλάμβαναν τίτλους όπως «hello yellow» [γεια σου, κίτρινο], «nobody has ever eaten a banana angry» [ποτέ κανείς δεν έφαγε μπανάνα θυμωμένος] και «work on your curve» [εστίασε στην καμπύλη σου].
Τον Νοέμβριο του 2017, τα βραβεία The Drum® Creative Out of Home Awards κατέταξαν τη Wieden+Kennedy και την Chiquita στην πρώτη θέση στην κατηγορία copywriting και στη δεύτερη θέση στη συνολική καμπάνια για υπαίθρια εικαστικά.
Από την καθιέρωση των χαρακτηριστικών μας Μπλε Αυτοκόλλητων το 1944 μέχρι την παρουσίαση της Miss Chiquita, πάντα προσπαθούμε να προάγουμε το βασικό μήνυμα του brand, που είναι η διασκέδαση, μέσα από ζωντανά και ανάλαφρα εικαστικά. Συνεχίζουμε με τεράστιο ενθουσιασμό αυτήν την παράδοση μέσα από ένα μοναδικό και εντυπωσιακό έργο, το οποίο αποτελεί πρόκληση για τον τομέα του παραδοσιακού marketing με πολλούς και μη αναμενόμενους τρόπους, και μας συγκινεί η αναγνώριση από τα βραβεία The Drum® Creative Out of Home Awards.
Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!