ΝΕΑ

Τα λεωφορεία με την επωνυμία της Chiquita είναι ηλεκτρικά και κυκλοφορούν τώρα στο Λονδίνο!

ΝΕΑ

25 Ιουλίου 2022 ・ 5 ανάγνωση λεπτών

Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο – 25 Ιουλίου 2022

Η Chiquita φέρνει το αγαπημένο σνακ του καλοκαιριού στους δρόμους του Λονδίνου, με τα κίτρινα, στο χρώμα της μπανάνας, διώροφα λεωφορεία που φέρουν την επωνυμία της. Η φετινή εικαστική καμπάνια παρουσιάζει μια βιώσιμη εκδοχή ενός εμβληματικού συμβόλου για το Λονδίνο, με τη χρήση ηλεκτρικών λεωφορείων για μείωση των εκπομπών CO2 σε κεντρικές διαδρομές μετακινήσεων σε όλη την πόλη, από τα μέσα Ιουλίου έως τα μέσα Αυγούστου.

Είναι η όγδοη χρονιά στη σειρά που η Chiquita συμμετέχει στην καμπάνια με τα αστικά λεωφορεία του Λονδίνου, η οποία προσφέρει πλέον σε διάφορες επωνυμίες τη δυνατότητα να υποστηρίξουν μια πλατφόρμα που αναλαμβάνει δράση κατά της κλιματικής αλλαγής. Για πρώτη φορά, στην καμπάνια χρησιμοποιούνται επτά οικολογικά λεωφορεία με ουδέτερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) που αποσκοπούν στη μείωση των εκπομπών άνθρακα και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Η κυκλοφορία των λεωφορείων γίνεται σε κεντρικές διαδρομές μετακινήσεων με υψηλούς δείκτες ρύπανσης, σε μια προσπάθεια μεγιστοποίησης των οικολογικών οφελών για τη δημόσια συγκοινωνία. Ταυτόχρονα αναδεικνύουν υψηλή αισθητική και ποιότητα, ενώ παράλληλα διαφημίζουν τη διασκεδαστική πτυχή της υγιούς διαβίωσης. Τα λεωφορεία -δεν γίνεται να μην τα προσέξετε!- είναι στα γνωστά χρώματα της Chiquita, κίτρινο και μπλε, και αναδεικνύουν τον διασκεδαστικό και παιχνιδιάρικο τόνο της επωνυμίας που έχει απήχηση στους καταναλωτές.

Στην Chiquita, μας γεμίζει χαρά που φωτίζονται οι δρόμοι του Λονδίνου καθώς κινούμαστε προς βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις, συνεχίζοντας παράλληλα πολύτιμες παραδόσεις. Μας ενθουσιάζει ιδιαίτερα που υποστηρίζουμε τη μετάβαση σε ηλεκτρικά λεωφορεία, καθώς η δέσμευση της Chiquita βασίζεται στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος για τους καταναλωτές που διέπει όλες τις πρακτικές μας.

Peter Stedman, Διευθυντής Βιωσιμότητας της Chiquita

Η Chiquita είναι αφοσιωμένη στις βιώσιμες πρακτικές σε όλες τις πρωτοβουλίες της επωνυμίας, όπως και στις συνεργασίες της. Ελπίζουμε ότι οι καταναλωτές συνδέουν την Chiquita, όχι μόνο μια νόστιμη μπανάνα, αλλά και με όλα τα καλά που κρύβονται πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο. Ο στόχος μας είναι να συνδυάσουμε δύο σύμβολα: τα κόκκινα διώροφα αστικά λεωφορεία του Λονδίνου και τις μπανάνες Chiquita, για να δώσουμε ένα λαμπερό χρώμα στην πόλη για ακόμη μία χρονιά.

John Cockle, Διευθυντής Πωλήσεων και Αγοράς της Chiquita, Ηνωμένο Βασίλειο και Ιρλανδία

Η Chiquita είναι μια εταιρεία που αναγνωρίζουν εύκολα οι καταναλωτές από το 1944, όταν παρουσίασε το παγκοσμίου φήμης τραγούδι της Chiquita. Σήμερα, η Chiquita έχει ως στόχο την εκπαίδευση και ενημέρωση των καταναλωτών για τα διατροφικά οφέλη που προσφέρουν οι μπανάνες Chiquita και την επίτευξη της καινοτομίας σε βιώσιμες πρακτικές στο πλαίσιο του προγράμματος “Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο”. Μέσα από αυτές τις προσπάθειες, η Chiquita διασφαλίζει την υψηλότερη ποιότητα στις μπανάνες που προσφέρει, υποστηρίζοντας παράλληλα ένα βιώσιμο μέλλον για τις αγροτικές κοινότητες και τους καταναλωτές της.

Παρόμοια άρθρα

  • Εξατομικευμένες επιλογές συνταγών: Αποκτήστε πρόσβαση σε προηγμένα φίλτρα, βαθμολογήστε τις συνταγές και αποθηκεύστε τις αγαπημένες σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.
  • Προνομιακή πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς.
  • Ρυθμίστε τις προτιμήσεις διατροφής σας και αποθηκεύστε τα αγαπημένα σας άρθρα σχετικά με τον τρόπο ζωής σας.

Ελα μαζί μας!

Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!

Copy link
Powered by Social Snap