ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

Ενθαρρυντικές συμβουλές για την εργασία από το σπίτι

ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

21 Απριλίου 2020 ・ 5 ανάγνωση λεπτών

Παρακάτω, σας δίνουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές που μπορεί να σας βοηθήσουν.

Διατηρήστε την ενέργειά σας με τις δραστηριότητες που προτείνει η Chiquita για το σπίτι. Αυτήν την περίοδο που οι περισσότεροι από εμάς δουλεύουν από το σπίτι, είναι πολύ σημαντικό να παραμένουμε σε φόρμα και να διατηρήσουμε την ενέργειά μας. Μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά παραμένοντας δραστήριοι όσο μένετε στο σπίτι, μπορείτε να απολαμβάνετε την κάθε μέρα. Εμείς μπορούμε να σας προτείνουμε πολλές ιδέες για σνακ. Οι μπανάνες Chiquita έχουν εξαιρετική ποιότητα και γεύση και μπορούν να αποτελέσουν ένα φανταστικό σνακ για φαγητό στο σπίτι που μπορεί να σας χαρίσει απίστευτη ενέργεια. Τα υγιεινά, φυσικά σάκχαρα και οι διαλυτές ίνες που περιέχουν, σας εξασφαλίζουν την ενέργεια που χρειάζεστε όση ώρα γυμνάζεστε. Εκτός από την υγιεινή διατροφή, είναι σημαντικό να ακολουθείτε και έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Διατηρήστε ένα πρόγραμμα όσο μένετε σπίτι

Είναι πολύ σημαντικό να ακολουθείτε ένα καθημερινό πρόγραμμα. Δημιουργήστε μια υπενθύμιση στο κινητό σας τηλέφωνο για την ώρα της γυμναστικής σας. Είναι πολύ πιο πιθανό να τηρήσετε με συνέπεια ένα καθημερινό πρόγραμμα, αν το έχετε ορίσει από πριν.

Κρατήστε σημειώσεις όσο γυμνάζεστε

Σύμφωνα με μελέτες, αν γράψετε τους στόχους σας, είναι πολύ πιο πιθανό να τους πετύχετε. Φτιάξτε ένα πρόγραμμα γυμναστικής για μία εβδομάδα τουλάχιστον, αναφέροντας τις ασκήσεις που θα κάνετε και πόσα λεπτά θα αφιερώσετε στην καθεμία.

Βγάλτε τις πιτζάμες όσο μένετε σπίτι

Ακόμα κι αν είστε στο σπίτι, τα σωστά ρούχα θα σας βοηθήσουν να μπείτε στο κατάλληλο πνεύμα για τη δραστηριότητά σας. Άρα, όταν θέλετε να κάνετε γυμναστική, φορέστε τα αθλητικά σας ρούχα.

Να ασκείστε καθημερινά

Είναι σημαντικό να κάνετε κάποια μορφή άσκησης καθημερινά. Η ένταση δεν χρειάζεται να είναι στο ίδιο επίπεδο. Αν, όμως, ασκείστε καθημερινά, θα νιώσετε σίγουρα τα οφέλη της άσκησης.

Μην το παρακάνετε με τη γυμναστική

Αν δεν έχετε ασχοληθεί ξανά με τη γυμναστική ή έχετε καιρό να γυμναστείτε, είναι σημαντικό να προσαρμοστείτε σταδιακά στην ένταση των ασκήσεων. Αυξάνοντας σταδιακά την ένταση της γυμναστικής, θα αποφύγετε τους τραυματισμούς.

Θέστε τους δικούς σας στόχους για τη γυμναστική

Μόνο εσείς μπορείτε να θέσετε τον πήχη για τον εαυτό σας. Μην προσπαθείτε να πετύχετε ή να ξεπεράσετε τους στόχους που φαίνεται να επιτυγχάνουν άλλα άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν ξεκινάτε τώρα, αφιερώστε έως 21 λεπτά στη γυμναστική.

Οργανώστε το χώρο σας για τη γυμναστική

Επιλέξτε ένα χώρο στο σπίτι, στο μπαλκόνι ή στην αυλή σας, στον οποίο θα γυμνάζεστε. Φροντίστε να είναι αρκετά μεγάλος ώστε να κινείστε άνετα. Καλό είναι να υπάρχει τοίχος που μπορεί να χρειαστεί για μερικές από τις ασκήσεις, και ένα παράθυρο για να μπαίνει καθαρός αέρας, εάν ασκείστε μέσα στο σπίτι.

Παραμείνετε ενυδατωμένοι όσο γυμνάζεστε

Εάν γυμνάζεστε στο σπίτι, έχετε το σημαντικό πλεονέκτημα της εύκολης πρόσβασης σε υγρά πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Πιείτε τουλάχιστον δύο ποτήρια νερό δύο ώρες πριν ξεκινήσετε και συνεχίστε με μικρές γουλιές κάθε 10-15 λεπτά κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Αν γυμνάζεστε για πολλή ώρα, μπορείτε να προσθέσετε ένα αθλητικό ποτό με ηλεκτρολύτες ή φάτε μια μπανάνα Chiquita για να αναπληρώσετε το κάλιο που έχασε ο οργανισμός σας.

 Επιλέγετε μόνο υγιεινά σνακ

Είναι εύκολο να αρχίσετε να τρώτε περισσότερο από όσο πρέπει όταν είστε συνεχώς κοντά στο ψυγείο, οπότε φροντίστε να καταναλώνετε μόνο υγιεινά σνακ μεταξύ των γευμάτων, όπως φρυγανιές με φέτες μπανάνας Chiquita και λίγο φυστικοβούτυρο ή βρείτε δικές σας ιδέες για σνακ.

Να κοιμάστε σωστά όσο μένετε σπίτι

Ο ύπνος είναι σημαντικό κομμάτι του προγράμματος γυμναστικής σας. Εφόσον γυμνάζεστε περισσότερο, το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να ανακτήσει τις δυνάμεις του. Έχει αποδειχθεί ότι η καθημερινή αερόβια άσκηση βελτιώνει δραστικά την ποιότητα του ύπνου. Προσπαθήστε να κοιμάστε επτά έως εννιά ώρες.

Ξεκινώντας το πρόγραμμα γυμναστικής με βάση αυτές τις απλές συμβουλές, θα διαπιστώσετε ότι είναι εύκολο και διασκεδαστικό να διατηρήσετε τη φόρμα σας ενώ μένετε σπίτι. Εφαρμόζοντας αυτές τις ιδέες καθημερινά, μαζί με τις δικές σας ιδέες για σνακ, θα παραμείνετε δραστήριοι και θετικοί. Οι παρακάτω σύνδεσμοι μπορεί να σας φανούν χρήσιμοι:

Γυμναστική

Εφαρμογή Peloton https://www.onepeloton.com/app
Εφαρμογή Nike Run Club https://apps.apple.com/us/app/nike-run-club/id387771637

 Γιόγκα

https://www.corepoweryogaondemand.com/keep-up-your-practice
https://www.youtube.com/user/yogawithadriene
https://www.youtube.com/watch?v=4pKly2JojMw
https://www.youtube.com/watch?v=388Q44ReOWE

 Διαλογισμός

Head Space https://www.headspace.com/

Παρόμοια άρθρα

  • Εξατομικευμένες επιλογές συνταγών: Αποκτήστε πρόσβαση σε προηγμένα φίλτρα, βαθμολογήστε τις συνταγές και αποθηκεύστε τις αγαπημένες σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.
  • Προνομιακή πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς.
  • Ρυθμίστε τις προτιμήσεις διατροφής σας και αποθηκεύστε τα αγαπημένα σας άρθρα σχετικά με τον τρόπο ζωής σας.

Ελα μαζί μας!

Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!

Copy link
Powered by Social Snap