ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

Ασκήσεις Ευλυγισίας και Γιόγκα

ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

6 Μαΐου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών

Μείνετε ευλύγιστοι όσο γυμνάζεστε

Εφόσον όλοι μας περνάμε πολύ περισσότερο χρόνο στο σπίτι μας απ’ ό,τι συνήθως, είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε υψηλά επίπεδα φυσικής κατάστασης και να παραμένουμε δραστήριοι και υγιείς. Η διατήρηση της ευλυγισίας είναι πολύ σημαντική και πρέπει να λαμβάνεται υπόψη σε όλα τα προγράμματα γυμναστικής. Γι’ αυτόν τον λόγο, η γιόγκα είναι μια φανταστική πρακτική που αξίζει να εντάξετε στο καθημερινό πρόγραμμά σας.

 

Με την ένταξη της γιόγκα στην καθημερινότητά σας, θα μπορείτε να τεντώνετε απαλά τους μύες σας μετά από έντονη φυσική άσκηση, ενώ παράλληλα θα βρείτε έναν τέλειο τρόπο χαλάρωσης και αναζωογόνησης, για όσο καιρό εργάζεστε από το σπίτι σας. Η έμφαση που δίνει η γιόγκα στην αναπνοή είναι επίσης ένας τέλειος τρόπος να εστιάσετε στο σώμα σας και να ξεχάσετε όλες σας τις ανησυχίες. Επίσης, είναι κάτι που μπορεί να κάνει όλη η οικογένεια: Η γιόγκα προσαρμόζεται σε όλα τα επίπεδα, από αρχάριους ως επαγγελματίες, με παραλλαγές για την κάθε στάση.

 

Οι μπανάνες Chiquita, εκτός από την υψηλή ποιότητα και την υπέροχη γεύση, μπορούν να σας προσφέρουν και το τέλειο σνακ πριν ή μετά από τη γιόγκα σας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ωφέλιμους υδατάνθρακες που απορροφούνται γρήγορα από τον οργανισμό μας με τη μορφή διαλυτών φυσικών ινών και φυσικών σακχάρων, τα οποία επαναφέρουν τα επίπεδα γλυκογόνου στο σώμα, την ουσία δηλαδή που αποκαθιστά τους μύες μας. Είναι επίσης πλούσιες σε κάλιο, το οποίο είναι σημαντικό για τη λειτουργία των μυών. Παρακάτω θα διαβάσετε μερικές εξαιρετικές συμβουλές από τον προπονητή Frankie Ruiz, ώστε να αυξήσετε την ευελιξία των μυών σας.

Τελειώστε τη γυμναστική σας με γιόγκα

Ολοκληρώστε τη γυμναστική σας με στατικές διατάσεις για πέντε λεπτά, εστιάζοντας στις περιοχές του σώματός σας που χρησιμοποιήσατε περισσότερο. Για παράδειγμα, αν πήγατε για τρέξιμο, εστιάστε στους τετρακέφαλους, τους ιγνυακούς τένοντες, τις γάμπες και την πλάτη σας στο ύψος της μέσης. Όταν κάνετε στατικές διατάσεις, πρέπει να ασκείτε πίεση σε διαφορετικούς μύες για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα. Με την ένταξη αυτών των διατάσεων στο πρόγραμμά σας, βελτιώνετε το εύρος της κίνησής σας, ενώ παράλληλα μειώνετε τον πόνο που ενδεχομένως θα αισθανόσασταν μετά το πρόγραμμα γυμναστικής σας.

 

Η γιόγκα είναι για όλους

Ένα από τα πιο σπουδαία χαρακτηριστικά της γιόγκα είναι ότι μας βοηθά σε πολλά επίπεδα: Βελτιώνει τόσο την αποδοτικότητα της αναπνοής και την ισορροπία, όσο και τη δύναμη του κορμού μας. Παράλληλα, οι στάσεις αποτελούν πρακτική διαλογισμού, ο οποίος βοηθά στη βελτίωση της ψυχικής μας υγείας. Εφόσον είστε στο σπίτι σας και δεν σας βλέπει κανείς να τρέμετε από την προσπάθεια, τώρα είναι η τέλεια περίοδος να ξεκινήσετε τη γιόγκα!

 

Ορισμένες από τις ευκολότερες στάσεις με τις οποίες μπορείτε να ξεκινήσετε είναι ο Κάτω Σκύλος, οι δύο Πολεμιστές, ο Πάνω Σκύλος, η Προβολή, το Δέντρο και η Σαβάσανα. Είναι στάσεις που μπορείτε πολύ εύκολα να βρείτε στο διαδίκτυο. Αναζητήστε τις στις εικόνες και επιλέξτε ποιες θα εντάξετε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας. Μην σκέφτεστε ότι πρέπει να κρατήσετε την κάθε στάση για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Πάρτε περίπου 30 ανάσες στην κάθε στάση, προτού περάσετε στην επόμενη.

 

Επίσης, είναι δύσκολο να υπερβάλετε με την ώρα που αφιερώνετε στη γιόγκα: Είναι ένα είδος άσκησης που μπορείτε να το εντάξετε στην καθημερινότητά σας, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει ότι κάνετε μία ή δύο στάσεις όποτε έχετε λίγα λεπτά στη διάθεσή σας. Συνδυάστε την καθημερινή σας γιόγκα με χαλαρωτικές λίστες αναπαραγωγής, ειδικές για διαλογισμό ή γιόγκα. Θα βρείτε πολλές από αυτές σε όλους τους δημοφιλείς ιστότοπους αναπαραγωγής βίντεο ή ήχου. Χαλαρώστε…

 

#ΜΕΝΟΥΜΕΣΠΙΤΙ

Παραμένουμε ασφαλείς, παραμένουμε θετικοί, μένουμε σπίτι

Διατίθενται δωρεάν εφαρμογές:

https://www.youtube.com/user/yogawithadriene

https://www.youtube.com/watch?v=4pKly2JojMw

https://www.youtube.com/watch?v=388Q44ReOWE

Παρόμοια άρθρα

  • Εξατομικευμένες επιλογές συνταγών: Αποκτήστε πρόσβαση σε προηγμένα φίλτρα, βαθμολογήστε τις συνταγές και αποθηκεύστε τις αγαπημένες σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.
  • Προνομιακή πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς.
  • Ρυθμίστε τις προτιμήσεις διατροφής σας και αποθηκεύστε τα αγαπημένα σας άρθρα σχετικά με τον τρόπο ζωής σας.

Ελα μαζί μας!

Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!

Copy link