ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ & ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
31 Μαρτίου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών
Χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία του δημιουργικού πρακτορείου Dffrnt Media σε θέματα επαυξημένης και εικονικής πραγματικότητας, οι καταναλωτές θα μπορούν να σαρώνουν τον κωδικό Shazam στο εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο μέσω της εφαρμογής και να «αφαιρούν» εικονικά το Μπλε Αυτοκόλλητο, για να μάθουν περισσότερα για τη δέσμευση της Chiquita σε θέματα διαφάνειας και αειφορίας, επιπλέον των όσων κάνει η Chiquita καθημερινά για να πραγματοποιεί την υπόσχεση που βρίσκεται «Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο».
«Στην Chiquita προσπαθούμε πάντα να ανοίγουμε πόρτες στον κλάδο μας» είπε ο Jamie Postell, Διευθυντής Πωλήσεων Βορείου Αμερικής για την Chiquita. «Πιστεύουμε πραγματικά ότι λόγω της ηγετικής θέσης που κατέχουμε στον κλάδο οφείλουμε να προσκαλέσουμε τους καταναλωτές και τους εμπόρους λιανικής να κατανοήσουν καλύτερα και να δουν τις ενέργειες που εφαρμόζουμε για την παραγωγή, την αποστολή και την παροχή φρούτων κορυφαίας ποιότητας.»
Από τα μέσα Ιουλίου 2018, ο κωδικός Shazam θα εμφανίζεται σε 200 εκατομμύρια Μπλε Αυτοκόλλητα Chiquita στις ΗΠΑ και σε διάφορες άλλες ευρωπαϊκές χώρες για διάστημα 4 εβδομάδων. Οι καταναλωτές θα μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας μέσω της εφαρμογής Shazam, η οποία θα μεταφέρει τους καταναλωτές σε μέρη τροπικά με τη βοήθεια τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Ουσιαστικά, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το ταξίδι μιας μπανάνας από τις φυτείες της Chiquita στη Λατινική Αμερική έως το λιμάνι, καθώς διασχίζει τον Ατλαντικό και διανύει όλη τη διαδρομή για να φτάσει στο τραπέζι της κουζίνας τους μέσω του αγαπημένου τους καταστήματος.
«Είμαστε ενθουσιασμένοι που ο κόσμος θα μπορεί να παρακολουθήσει το ταξίδι της μπανάνας μέσω της Shazam και που η εφαρμογή βοηθάει την Chiquita να περιγράψει παραστατικά τις αρχές αειφορίας που τη διέπουν» δήλωσε ο Miles Lewis, SVP της Shazam International. «Η Chiquita θα είναι το πρώτο brand που αξιοποιεί την τεχνολογία μας οπτικής αναγνώρισης στον τομέα της παραγωγής φρούτων. Αυτή η συνεργασία προσφέρει μια προσβάσιμη πλατφόρμα που προάγει το μήνυμα της Chiquita με ένα πρωτότυπο και καθηλωτικό τρόπο, τόσο στους καταναλωτές όσο και στους εμπόρους λιανικής.»
Οι μπανάνες συγκαταλέγονται στα προϊόντα με τις περισσότερες πωλήσεις σε όλα τα μανάβικα, ενώ δεν λείπουν σχεδόν από καμία κουζίνα ή τραπέζι σε όλη τη χώρα. Αυτό δίνει στην Chiquita μια μοναδική ευκαιρία να αξιοποιήσει τα εμβληματικά της Μπλε Αυτοκόλλητα ως ένα ισχυρό σημείο επαφής, για να παρέχει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να αλληλεπιδρούν με το brand με έναν διασκεδαστικό, αλλά ταυτόχρονα εκπαιδευτικό τρόπο. Η πρωτοβουλία της Chiquita «Πίσω από το Μπλε Αυτοκόλλητο» διαβεβαιώνει τους καταναλωτές ότι το εμβληματικό Μπλε Αυτοκόλλητο σημαίνει γευστικές μπανάνες υψηλής ποιότητας και –πάνω απ’ όλα– βιώσιμες μπανάνες. Για τον λόγο αυτό, η πρωτοβουλία «Πίσω από το μπλε Αυτοκόλλητο» περιλαμβάνει διάφορες καινοτομίες στη διαχείριση των φυτειών και στην εφοδιαστική αλυσίδα, με θετικό αντίκτυπο όσον αφορά τη μείωση των αποβλήτων, των εκπομπών CO2, του αποτυπώματος του νερού και άλλα πολλά.
Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!