ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

5 Υγιεινά σνακ υψηλής διατροφικής αξίας για άψογη φυσική κατάσταση

ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ & ΟΦΕΛΗ

31 Μαρτίου 2020 ・ 10 ανάγνωση λεπτών

Καθώς πλησιάζει η εποχή του μαραθώνιου, πολλοί άνθρωποι επικεντρώνονται στην προπόνηση.

Το κλειδί της επιτυχίας είναι η αύξηση της αντοχής, αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς τα «καύσιμα» που χρειάζεται το σώμα σας. Τα υγιεινά τονωτικά σνακ είναι απαραίτητα για να παραμείνετε δραστήριοι, είτε σκοπεύετε να διανύσετε τα 5 χιλιόμετρα είτε να αγωνιστείτε στον πλήρη μαραθώνιο.

Υπάρχει μια ποικιλία αγώνων στη χώρα που ταιριάζουν σε κάθε τύπο δρομέα. Οι αγώνες αναψυχής ποικίλουν σε μήκος και διοργανώνονται σε διάφορες κοινότητες από ακτή σε ακτή. Αφθονούν επίσης και οι θεματικοί αγώνες.

Είτε είστε αρχάριος είτε έμπειρος δρομέας, η ολοκλήρωση του στόχου σας θα σας χαρίσει μια αίσθηση υπερηφάνειας. Για να βοηθήσετε το σώμα σας να νιώθει στα καλύτερά του και να αποδίδει τα μέγιστα, πρέπει να του παρέχετε τις σωστές τροφές. Αυτά τα έξυπνα, γευστικά σνακ θα διατηρήσουν τα επίπεδα της ενέργειάς σας παρέχοντάς σας σε αφθονία τα θρεπτικά συστατικά που είναι σημαντικά για κάθε μορφή σωματικής άσκησης.

  • Μπανάνες: Το ζωηρό χρώμα και το ενσωματωμένο περιτύλιγμα είναι μόνο η αρχή. Οι μπανάνες αποτελούν καλή πηγή καλίου, το οποίο θα σας βοηθήσει να αποφύγετε τις κράμπες. Επιπλέον, είναι εξαιρετική πηγή φυσικών σακχάρων (του καλού είδους) και υδατανθράκων, που θα σας βοηθήσουν να έχετε σταθερά επίπεδα ενέργειας. Μια κοινή λανθασμένη αντίληψη είναι ότι οι μπανάνες δεν είναι και τόσο υγιεινές λόγω της υψηλής τους περιεκτικότητας σε σάκχαρα, όμως τα φυσικά σάκχαρα στις μπανάνες συνοδεύονται από φυτικές ίνες, οι οποίες επιβραδύνουν την πέψη και δίνουν στον οργανισμό τον χρόνο να τα χρησιμοποιήσει ως καύσιμο αντί να τα αποθηκεύσει ως λίπος. Βάλτε λοιπόν στο καλάθι των αγορών σας ένα τσαμπί μπανάνες και θα έχετε ένα βολικό σνακ που μπορείτε να απολαύσετε πριν από την προπόνηση ή να το προσθέσετε στο ενεργειακό σας ρόφημα για να αναπληρώσετε τα θρεπτικά συστατικά που αναλώσατε.
  • Τυρί κότατζ: Προσθέστε μια μεγάλη κουταλιά από αυτό το λευκό θαύμα στη φρουτοσαλάτα σας ή απολαύστε το πασπαλισμένο με τα αγαπημένα σας μυρωδικά. Μπορείτε επίσης να του δώσετε μια γευστική κριτσανιστή υφή προσθέτοντας κάσιους ή αμύγδαλα, που είναι πλούσια σε λιπαρά οξέα ωμέγα. Το τυρί κότατζ έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, βοηθώντας σας να νιώθετε χορτάτοι για περισσότερο χρόνο, κάτι που θα σας φανεί χρήσιμο στις μεγάλες διαδρομές (ή όποτε το πρόγραμμά σας είναι φορτωμένο κι έχετε πολλά να κάνετε μέσα στην ημέρα). Για τους λάτρεις της άσκησης, αυτές οι πρωτεΐνες βοηθούν στην ανακατασκευή και επιδιόρθωση των μυών κατά τη διάρκεια περιόδων προπόνησης.
  • Smoothie: Αναζωογονητικά, τονωτικά και απολύτως προσαρμόσιμα στα γούστα σας, τα smoothie είναι περισσότερο μια γευστική απόλαυση παρά ένα υγιεινό σνακ. Ωστόσο, αυτά τα παγωμένα ροφήματα είναι ιδανικά για κολατσιό πριν ή μετά την προπόνηση, ή ακόμα και ως υποκατάστατο γεύματος όταν είστε στο δρόμο. Για την υγρή βάση μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γάλα ή χυμό και στη συνέχεια να προσθέσετε φρέσκα ή κατεψυγμένα φρούτα και λαχανικά της αρεσκείας σας. Για ένα πεντανόστιμο smoothie με μόνο τέσσερα συστατικά, φτιάξτε αυτή τη συνταγή:

Γρήγορο δυναμωτικό πρωτεϊνούχο smoothie με μπανάνες Chiquita

Υλικά:

1 ολόκληρη μπανάνα Chiquita σε φέτες
50 γραμμάρια γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά
1/8 της κούπας φρέσκο χυμό ανανά
1/4 της κούπας χυμό πορτοκάλι

Εκτέλεση: Βάλτε όλα τα υλικά στο μπλέντερ και αλέστε μέχρι να γίνουν ένα λείο μείγμα. Βγαίνει μία μερίδα.

  • Ενταμάμε: Το Ενταμάμε δεν είναι απλά ένα νόστιμο ορεκτικό που θα βρείτε στα σούσι μπαρ, αλλά και ένα ιδανικό σνακ για όσους αθλούνται. Τα γευστικά πράσινα φασολάκια σόγιας που τσιμπάτε απευθείας από το σκεύος αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου και βιταμινών του συμπλέγματος Β. Επιπλέον, οι ωφέλιμες για την καρδιά ισοφλαβόνες ενισχύουν την υγεία των οστών. Απολαύστε τα λοιπόν με μια πρέζα θαλασσινό αλάτι και ένα μεγάλο ποτήρι νερό. Θα ικανοποιήσουν απόλυτα την επιθυμία σας για ένα αλμυρό σνακ, βοηθώντας σας να αποφύγετε τα ανθυγιεινά τσιμπολογήματα.
  • Σοκολατούχο γάλα: Εάν δεν είστε δρομέας, μάλλον θα πιστεύετε ότι το σοκολατούχο γάλα είναι μόνο για παιδιά. Στην πραγματικότητα, το σοκολατούχο γάλα έχει αμέτρητους πιστούς οπαδούς στον κόσμο των αθλημάτων αντοχής. Επειδή είναι πλούσιο σε ασβέστιο, διατηρεί τα οστά γερά, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό για τους δρομείς. Περιέχει επίσης πρωτεΐνες και υδατάνθρακες που σας χαρίζουν αποθέματα ενέργειας. Ανταμείψτε τον εαυτό σας με αυτό το γλυκό ρόφημα μετά το τρέξιμο και θα νιώσετε να σας πλημυρίζει μια βαθιά απόλαυση.

Εφαρμόζοντας αυτές τις συμβουλές για νόστιμα σνακ, θα παραμείνετε γεμάτοι ενέργεια και θα νιώθετε διαρκώς σε φόρμα στην προσπάθειά σας να σημειώσετε το προσωπικό σας ρεκόρ!

  • Εξατομικευμένες επιλογές συνταγών: Αποκτήστε πρόσβαση σε προηγμένα φίλτρα, βαθμολογήστε τις συνταγές και αποθηκεύστε τις αγαπημένες σας στον προσωπικό σας λογαριασμό.
  • Προνομιακή πρόσβαση σε ειδικές προσφορές και διαγωνισμούς.
  • Ρυθμίστε τις προτιμήσεις διατροφής σας και αποθηκεύστε τα αγαπημένα σας άρθρα σχετικά με τον τρόπο ζωής σας.

Ελα μαζί μας!

Συμμετοχή στην κοινότητα Chiquita και πρόσβαση στον προσωπικό σας χώρο μπανάνας!

Copy link
Powered by Social Snap