Πώς να νικήσετε την απογευματινή νωθρότητα
Πώς να νικήσετε την απογευματινή νωθρότητα

Πώς να νικήσετε την απογευματινή νωθρότητα

Υγεία & Tρόπος ζωής
01 Nov 2018

Όλοι έχουμε νιώσει αυτό το απογευματινό αίσθημα, όταν τα επίπεδα ενέργειας πέφτουν στο μηδέν και η μέρα φαίνεται ατελείωτη. Αδράνεια, δυσκολία στη συγκέντρωση, συνεχές χασμουρητό και ξηρά μάτια είναι μερικά από τα συμπτώματα, αλλά μην ανησυχείτε, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες. Αυτό που μετράει είναι να ξέρετε πώς να νικήσετε αυτήν την απογευματινή νωθρότητα και να συνεχίσετε την ημέρα σας.

 

Κάντε μια βόλτα
Αυξήστε την κυκλοφορία του αίματος στον εγκέφαλο με λίγη κίνηση! Ανεβοκατεβείτε τα σκαλιά, για να ανεβάσετε τους παλμούς της καρδιάς σας. Είναι πολύ απλό! Όταν σας χτυπήσει η απογευματινή νωθρότητα, σηκωθείτε, κινηθείτε, ακόμα κι αν είναι μόνο για 5 λεπτά. Θα σας βοηθήσει να αναζωογονηθείτε ψυχικά και θα νιώθετε μεγαλύτερη εγρήγορση όταν επιστρέψετε στο γραφείο σας. 

Παραμείνετε ενυδατωμένοι
Λίγο νερό μπορεί να αλλάξει τελείως την απογευματινή σας διάθεση. Όταν ο οργανισμός σας είναι αφυδατωμένος, αρχίζετε να αισθάνεστε κόπωση. Προσπαθήστε να πίνετε νερό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, ξεκινώντας από τη στιγμή που ξυπνάτε. Ωστόσο, εάν η απογευματινή νωθρότητα κάνει την εμφάνισή της απροειδοποίητα, πιείτε ένα-δυο ποτήρια δροσερό νερό. Θα σας δώσει την τονωτική ενέργεια που χρειάζεστε και θα σας βοηθήσει να συγκεντρωθείτε καλύτερα. 

Φάτε ένα σνακ
Η κάλυψη των διατροφικών αναγκών του σώματος είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να καταπολεμήσετε την κούραση. Τα σνακ που περιέχουν φυσικά σάκχαρα, πρωτεΐνη και υψηλή περιεκτικότητα σε ενέργεια είναι η καλύτερη επιλογή. Ναι, σωστά μαντέψετε! Η Chiquita έχει όλα όσα χρειάζεστε. Οι μπανάνες Chiquita περιέχουν απλούς υδατάνθρακες για να σας προσφέρουν άμεσα την ενέργεια που χρειάζεστε και την εξισορροπούν χάρη στα υψηλά επίπεδα πρωτεϊνών, ώστε να διατηρείτε αυτήν την ενέργεια έως το τέλος της ημέρας. Αν δεν έχετε χρόνο για ετοιμασίες, επιλέξτε μερικά σουβλάκια φρούτων με μπανάνες Chiquita, που είναι απλά και νόστιμα. Αν έχετε τη δυνατότητα να διαθέσετε 10 λεπτά, ετοιμάστε μερικές μπουκίτσες ενέργειας με μπανάνα Chiquita και καρύδα. Και αν η οργάνωση είναι το φόρτε σας, φτιάξτε μερικές μπάρες δημητριακών με μπανάνα στην αρχή κάθε εβδομάδας· θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε για να διεκπεραιώνετε ακόμα και τα πιο απαιτητικά καθήκοντα με ευκολία. Αν η ενέργειά σας πέφτει συχνά το απόγευμα, έχετε πάντα μαζί σας μια φρέσκια μπανάνα Chiquita που πάει παντού. Θα τονώσει τα επίπεδα της ενέργειάς σας και θα σας χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο!

Κάντε διατάσεις
Δεν χρειάζεται καν να φύγετε από το γραφείο σας. Νιώθετε πιασμένοι; Υπάρχουν πολλές έξυπνες ασκήσεις για διατάσεις στο γραφείο, τις οποίες μπορείτε να κάνετε για να φορτίσετε τις μπαταρίες σας σε λίγα μόλις λεπτά. Οι διατάσεις αυξάνουν την κυκλοφορία του αίματος και χαλαρώνουν τους πιασμένους μύες. 

Ασχοληθείτε για λίγο με μια άλλη εργασία
Ορισμένες φορές κουραζόμαστε όταν κάνουμε συνεχώς την ίδια δουλειά και τότε γινόμαστε αναβλητικοί, χρονοτριβούμε, χάνουμε τη συγκέντρωσή μας και δεν πετυχαίνουμε τίποτα. Γιατί να χάνετε τον χρόνο σας; Ορίστε συγκεκριμένες εργασίες για συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και αυξήστε τα επίπεδα της παραγωγικότητάς σας σπάζοντας τη μονοτονία. Αν ασχολείστε με την ίδια εργασία για ώρες, επικεντρωθείτε σε κάποια άλλη, λιγότερο απαιτητική δουλειά για 30 λεπτά. Μόλις την ολοκληρώσετε, επιστρέψτε στην προηγούμενη, πιο χρονοβόρα εργασία και θα διαπιστώσετε ότι θα νιώθετε πιο ανανεωμένοι και αποφασισμένοι να την τελειώσετε. Με αυτόν τον τρόπο θα εξακολουθείτε να φέρνετε εις πέρας τα καθήκοντα της ημέρας χωρίς να χάνετε καθόλου χρόνο!

 

Αξιοποιήστε την ημέρα σας στο έπακρο με αυτές τις συμβουλές της Chiquita που θα σας βοηθήσουν να καταπολεμήσετε την απογευματινή νύστα! Θα θέλαμε πολύ να μάθουμε τι κάνετε για να τονωθείτε γρήγορα τις απογευματινές ώρες. Πείτε μας χρησιμοποιώντας το #Chiquitabanana